Mam pytanie
Informacje pod numerem
22 185 55 78
Informacje pod numerem
22 185 55 78
  • Aby otrzymać pożyczkę musisz być obywatelem(ką) RP i mieszkać w Polsce, być w wieku powyżej 21 roku życia oraz zarejestrować i wypełnić wniosek na stronie www.bizoncapital.pl.

  • Aby wnioskować o pożyczkę potrzebujesz jedynie dowodu osobistego, numeru Twojego rachunku bankowego, adresu email oraz telefonu komórkowego.

  • Tak. Najczęściej robimy to na podstawie wyciągu wpływów na rachunek. Dopuszczamy także inne formy potwierdzania dochodów.  

  • Pożyczka ratalna dla pierwszych Klientów jest już od 3000 zł do 10 000 zł. Dla stałych klientów nawet do 15 000 zł.

    Jeśli masz poniżej 26 lat, to maksymalna kwota pierwszej pożyczki wynosi 5 000 zł. 

  • Po przyznaniu pożyczki otrzymasz informację telefonicznie lub smsem.

  • Będziesz weryfikowany(a) w Biurach Informacji Gospodarczej oraz Biurze Informacji Kredytowej (BIK).

    Będziemy także potwierdzać Twoją tożsamość, w tym celu udostępniamy do wyboru 2 metody:

    1. Tradycyjny przelew na kwotę 1 zł z Twojego rachunku bankowego, na nasz numer rachunku, który otrzymasz emailem po złożeniu wniosku.  

    2. Przelew na kwotę 1 zł z pomocą operatora Przelewy24, dostępny z Twojego profilu klienta. 

    Kwota przelewu jest każdorazowo Ci zwracana.

  • Nie skreślamy Cię z listy potencjalnych pożyczkobiorców. Złóż wniosek, a decyzję o tym, czy udzielić Ci finansowania podejmiemy na podstawie:

    - potencjału rozwojowego Twojej firmy MLM, 

    - potencjału wzrostu Twoich przychodów z działalności w MLM,

    - rekomendacji lidera (up-line) Twojej struktury (pożądana, lecz nie wymagana),

    - wielkości i wieku zaległych zobowiązań oraz możliwości ich uregulowania w przyszłości.

  • Z reguły tego samego dnia po otrzymaniu przez nas prawidłowo podpisanej przez Ciebie umowy pożyczkowej.  

    W umowie zastrzegamy sobie niemniej termin do 3 dni.

  • Nie musimy podawać powodu, dla którego pożyczka nie została przyznana.

    Najczęściej jest to w przypadku, gdy wnioskodawca nie spełnia wymaganych kryteriów wieku i obywatelstwa, jest wpisany do rejestru dłużników, nie jest wstanie zweryfikować swojego dochodu, jest na bieżąco windykowany, nie można się z nim skontaktować lub składany wniosek zawiera błędy.

  • Wniosek można złożyć po 6 miesiącach od uzyskania pożyczki, przy terminowej spłacie wszystkich 6 rat.  

  • Tak, umowa musi być podpisana przez Ciebie osobiście.

  • Nie, musisz posiadać własny rachunek bankowy.

  • Nie, nie może.

  • Tak, możesz aplikować o kolejną raz o pożyczkę po upływie 3 miesięcy.

  • Oczywiście. W przypadku wcześniejszej spłaty kwota jest pomniejszona o koszty (odsetki i część prowizji), które musiałbyś ponieść w przypadku spłat zgodnie z harmonogramem.

  • Aktualny status pożyczki oraz termin spłaty widoczne są w indywidualnym Panelu Klienta po zalogowaniu do serwisu.

  • Numer rachunku do spłaty znajdziesz w swojej umowie pożyczki. Poza tym jest on wyświetlany obok bieżących informacji o pożyczce w Profilu Klienta. 

  • Jeżeli nie możesz spłacić pożyczki w terminie skontaktuj się z naszą infolinią pod nr 22 185 55 78 w godzinach pracy w dni robocze 9 – 17.  Pomożemy Ci w znalezieniu optymalnego rozwiązania.

  • Staramy się mocno, aby produkt nasz był bezpieczny i przyjazny w cały okresie jego spłaty.

    Cenimy bardzo, gdy klient zadzwoni wcześniej i poinformuje o możliwym opóźnieniu. Buduje to nasze zaufanie do klienta. 

    Jeśli tak się nie stanie, to procedura wygląda następująco:

    • Najpierw otrzymasz od nas SMS z przypomnieniem.
    • Po jakimś czasie zadzwonimy do Ciebie, aby się dowiedzieć, co się u Ciebie dzieje i wspólnie ustalić możliwy termin spłaty.
    • W przypadku poważniejszego problemu klienta (np. choroba, utrata dochodów) dopuszczamy możliwość dostosowania harmonogramu spłaty do jego nowej sytuacji.

     

    Windykację środkami prawnymi traktujemy jako środek ostateczny, szczególnie wtedy, gdy utraciliśmy już na stałe nasz kontakt z klientem.


Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?